poniedziałek, 26 października 2015

Fotorelacja z XIX Międzynarodowych Targów książki w Krakowie!


W sobotę, czyli 25.10.2015r. miałyśmy okazję po raz drugi wsiąść udział w Międzynarodowych Targach Książki  w Krakowie. Na targach znalazłyśmy się o 12.00 i od razu po kupieniu biletów udałyśmy się na Halę Wisła, gdzie znajdowało się stoisko wydawnictwa Otwartego i Moondrive.
Jak zwykle nie zawiodłyśmy się na tym wydawnictwie. Na stoisku znajdowały się znane pozycje z Moondrive i Otwartego, największym zainteresowaniem cieszyły się książki Fangirl i Tajemny ogień, w które cudem udało nam się zaopatrzyć. Kupując dwie książki można było otrzymać tatuaże i pocztówki z Fangirl.

Sporym zainteresowaniem cieszyły się karteczki samoprzylepne, gdzie każdy mógł napisać coś od siebie. Fajnym pomysłem było również zapisanie się do newslettera wydawnictwa, za które można było otrzymać książkę "Wybacz mi Leonardzie" M. Quicka  lub "Klasę" autorstwa  D. Rettingera.

Nie można się było zawieść również na pozostałych wydawnictwach, które również wykazały się oryginalnością, oraz dużą ofertą książkową. Na stoisku Galeria Książki można było zakupić najnowszą książkę Ricka Riordana pt. ''Miecz lata. Magnus Chase i Bogowie Asgardu''. Oprócz tego był pakiet Olimpijskich herosów. Nie można było również przejść obojętnie obok stoiska wydawnictwa Dreams, które jak zwykle wyglądało przepięknie. 


Na targach, nie mogłoby się obejść bez autografów i tak o to znalazłyśmy się przy stanowisku Czwarta Strona,  przy którym była ogromna kolejka. Warto było jednak czekać tę godzinę aby poznać osobiście Pana Remigiusza Mroza, który z każdym zamienił kila słów.


Spotkałyśmy także Anitę z Book Reviews by Anita, którą na pewno każdy  kojarzy z jej filmików na YouTubie w których genialnie recenzuje książki(które rozpierniczają system!). Mimo tego, iż Anita początkowo nie chciała zdjęć to po czasie się jednak się zgodziła. Była to wielka przyjemność, poznać wreszcie tak pozytywną osobę, a nie tylko widzieć ją za ekranu komputera.



Podsumowując targi uważamy za udane i pełne wrażeń. Atmosfera była fantastyczna, mimo wielu ludzi i tego iż nie kiedy było często przejść to jednak warto pojechać do Krakowa, gdyż  możemy poznać wielu ludzi, odwiedzić ulubione wydawnictwa  oraz zdobyć autografy naszych ulubionych pisarzy. Targi są niesamowitym przeżyciem dla wszystkich którzy kochają książki.
Pod spodem znajdziecie nasze zdobycze z targów.





Fangirl - Rainbow Rowell 
Wybacz mi, Leonardzie - Quick Matthew
Tajemny Ogień - C.J.Daugherty, Carina Rozenfeld
Hyperversum - Cecilia Randall 
Przeminęło z wiatrem - Margaret Mitchell
Kasacja - Remigiusz Mróz
Zaginięcie - Remigiusz Mróz
Klasa - Dominik W. Rettinger 

Czy wy tez byliście na targach? Jakie macie wrażenia? Czy udało wam się kupić jakieś książki?

4 komentarze:

  1. Kolejna osóbka, która była na moich wymarzonych targach, a ja znów mam zazdro! Mam nadzieję, że wreszcie oleję odległość i pojadę tam :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/10/ksiazki-pene-grozy_28.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie powinnaś pojechać :D Naprawdę polecam ze względu na wspaniałą atmosferę, świetnych ludzi i tak wielu książek w jednym miejscu :)

      Usuń
  2. Jeśli mogłabym pojechać na targi to przywiozłabym z nich dokładnie te same tytuły! Poza Fangirl, bo to już czytałam i bardzo mi się podobało:) Widziałam u kogoś na blogu, że można było kupić koszulkę Fangirl, tak więc kupiłabym na pewno:) Może uda się w warszawie w przyszłym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości i jak najszybciej przeczytać Fangirl. Być może spotkamy się , jeśli mi również uda się pojechać do Warszawy :D -Pula

    OdpowiedzUsuń